Friday, December 07, 2012

Wahhh....!! Kretif jgk aku nie..boley larrr

Assalamualaikum
07 Dis 2012

Salam semua (^_^)

Hari ini seharian aku kat rumah....bgn awal pagi aku dok ngemas umah....ciap ngemas aku memulakan tugasan ku menyiapkan 5 baki utk majlis merisik adik....on this coming weekend aku dan famili akan ke Pekan Pahang coz my future adik ipar org Pekan...."org kg den jgk"...huhu

Stakat nie aku dah ciapkan 3 hantaran....so ade balance lagi 2 hantaran yg belum diciapkan....itu pn baki utk kek dan buah....kejap je kot nak deco coz kene tunggu adik balik bwk buah dan aksesori dari kl


Mmg dh jadi minat aku suke mendeco hantaran2 nie...last yr akak aku kawen pn aku yang buat....tp hasil tgn aku xde lah hebat sgt....semua nye ikut citarasa aku sndiri jer....hantaran merisik adik nie pn aku just recycle aksesori2 kakak yg thn lps....so ini lah hasil nyer...taa daarrrrr....!!



Kain pasang perempuan

Coklat dan bekas cincin

Cenderahati :: Pasu tembika
Esok aku akan pastikan hantaran lagi 2 baki akan aku ciapkan.....berharap agar adik aku suke dgn ape yg dh aku hasilkan nie....hihi....org llk nie high taste jgk tau....kdg2 tu llk nie lagi cerewet drpd perempuan....double confius...kiki

Apa yg aku hajatkan bakal trcapai....lega rasa coz 2 org adik llk aku insyallah bakal naik pelamin thn dpn, 2013....apa yg aku harapkan agar semua perancangan bakal brjalan dgn lncar....semoga Allah swt permudahkan segala urusan aku dan keluarga....aminn

P/s : semoga esok aku ader idea nak pakai baju ape utk majlis merisik nie...huhu (^_^)

>* AshiqinWRH *<

No comments: